Skærbæk Realskole

Skærbæk Realskole
Skolegade 13  -  6780 Skærbæk - T: 7475 1124 - M: kontor@skaerbaek-realskole.dk

Mellemtrin

Mellemtrinnet er 4. til 6. kl.

4., 5. og 6. klasse holder til i hovedbygningen på skolegade 13. Vi mødes alle fra 0. til 5/6. klasse hver morgen til enten morgensang i aulaen, en frisk morgen-gåtur, læsebånd, sprogbad eller hvad lærerne nu ellers finder på:-)

Rejser og lejrskoleophold er også en stor del af hverdagen på skærbæk Realskole.

0. kl. overnatter på skolen sammen med deres børnehaveklasselærer og kommende klasselærer.

1. og 2. kl. overnatter i spejderhytten i skærbæk eller et andet sted, hvis lærerne har en god idé.

3. og 4. kl. tager til Fanø eller andet.

5. kl. er i Odense eller i Aarhus.

6. kl. er på Bornholm eller i København.

7. kl. tager til Bayern, hvor vi har udveksling med en anden skole.

8. kl. tager på skitur til Norge.

9. kl. tager til Berlin i julemåneden.

10. kl. rejser til Tyskland på introtur, til England eller Irland på sprogrejse, til Østrig på skitur og til Malaga eller Tyrkiet på kulturrejse.

Skærbæk Realskole  -  Skolegade 13  -  6780 Skærbæk  -  T: 7475 1124  -  M: kontor@skaerbaek-realskole.dk